In Memoriam: Gerard van Dijk

Gepubliceerd op 21 februari 2024 om 10:28

Afgelopen week bereikte ons bij IJsvereniging Assendelft het verdrietige bericht van het plotselinge overlijden van Gerard van Dijk.Gerard was jarenlang bestuurslid en vervolgens een trouwe vrijwilliger van de dinsdagochtend ploeg. Hij zette zich onder andere in voor de kantine en heeft daar menige beker warme chocolademelk geschonken. Was er een begrotingstekort voor de club, dan loste Gerard dat op met een prijsverhoging van de roze koeken. In de eerste week van oktober zorgde Gerard altijd voor de kermisexploitanten. Zij konden dankzij hem met hun wagens het ijsbaanterrein op om een mooie kermisweek in Assendelft te beleven.

Helaas lukte het Gerard de laatste tijd niet meer om bij de IJsvereniging aanwezig te zijn. Zijn energie raakte op en de sprankel was verdwenen. Hij was altijd recht door zee en positief kritisch. Wij zullen zijn goede dosis humor missen.Gerard, dank voor al je inzet!

Vandaag haalden de naasten van Gerard na de begrafenis herinneringen op in ons clubgebouw.Wij wensen de familie veel sterkte toe met dit verlies.

Tekening: Wietze van der Veer

Reactie plaatsen

Er zijn geen reacties geplaatst.